A booking.com-nál jó ötletek születnek, ha marketingről van szó. Amellett, hogy az utazási oldalak közül ők működtetik a legkifinomultabb remarketinget és ajánló rendszert, az újévet egy újévi kívánságokat „lefordító” alkalmazással köszöntötte a piacvezető szállás-foglaló.
Az újévi fogalmakat, elhatározásokat a http://www.best2016ever.com oldalon adhatjuk meg, válaszolva arra a kérdésre, hogy mit is akarunk mi 2016-ban. Ha kiegészítjük azt a félmondatot, hogy „In 2016 I will...”, akkor a rendszer megpróbál a szándékainkhoz igazodó utazást ajánlani, az utazáshoz pedig mindjárt felkínál egy részletes idegenvezetést, egy sor konkrét programot, és ha nem vigyázunk, pillanatok alatt le is foglaljuk a szállást...
Ha valaki megpróbál kifogni az alkalmazáson, és azt mondja, hogy 2016-ban többet szeretném sétáltatni a kutyámat, befejezni a tanulmányainkat, vagy dolgozni sokat, akkor sem jön zavarban a „resolution translator”. Az algoritmus kitalálói ilyenkor kezdenek kötőszavakat alkalmazni, mert hát szép dolog a megfogalmazott cél, DE előbb talán érdemes egy hetet eltölteni mondjuk Nápolyban, vagy ráérünk kutyát sétáltatni, tanulni AZUTÁN, ha már kinyaraltuk magunkat, sőt, az ÉS is helyet kaphat, amennyiben a szándék és a nyaralás megfér egymás mellett.
Érdemes játszani az online alkalmazással, még akkor is, ha egyelőre nem tervezünk távoli országokba utazni, mert a rövid gondolkozás után kitalált úticél és a hozzá igazított program révén itt helyben a számítógépünk előtt ülve is jól szerkesztett, érdekes bédekkereket lapozgathatunk, a booking.com a szép képekkel mutatja be bármelyik célpont látnivalóit, nevezetességeit.