Már az első elődöntő során kétszer annyi látogató, és rekordszámú szavazat érkezett A Dal 2016 produkcióra, mint az ezt megelőző évadok során. Továbbá A Dal 2016 Eurovíziós dalválasztó show nézettsége 757 ezer fő volt, amivel a saját sávjában a legnézettebb produkció lett.
A Dal 2016 weboldalát (www.mediaklikk.hu/adal) az adás napján 71 ezer egyedi látogató kereste fel a Medián Webaudit adatai alapján. Ez közel a duplája az előző évadok rekordjának számító 37 ezer egyedi látogatónak, amely vasárnap is megdőlt, hiszen 48 ezren látogatták meg visszahallgatni az első elődöntő produkciót, valamint az eddig elkészült, közel száz extra videós tartalmat.
A Dal 2016-nak köszönhetően a közmédia portfolió összesített látogatószáma is rekord közelben alakult, szombaton 261 ezren, vasárnap pedig 222 ezren keresték fel a hirado.hu, mediaklikk.hu, petofilive.hu és telesport.hu alkotta portálcsoportot.
Kiválóan vizsgázott a megújult A Dal 2016 applikáció is, idén először nem csak a mobileszközökön, hanem közvetlenül a weboldalon keresztül is lehetett pontozni a produkciókra, illetve voksolni a kedvencekre a szimpátiaszavazás során.