A digitális gazdaság, a hazai és nemzetközi online kommunikációs ipar illetve a mobiltechnológia üzleti felhasználásának meghatározó trendjeit vizsgálja a kétnapos Evolution & Mobile Hungary konferencia március 2-3-án.
A budapesti szakmai rendezvényen ismerteti a Magyar Reklám Szövetség szakmai társszervezeteivel közösen a 2015-ös reklámköltési adatokat, azaz, hogy a tavalyi évben mennyit és milyen médiatípusokon keresztül költöttek el a különböző hirdetők hazánkban.
A digitalizáció előrehaladtával egyre összetettebb és kifinomultabb üzleti-kereskedelmi felhasználási lehetőségeket biztosít az online tér, a közösségi média és a mobiltechnológia. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia sorozat két napja alatt összesen nyolc különböző szekció keretében a legfelkészültebb hazai szakemberek, gyakorlati példákon keresztül boncolgatják a legfrissebb trendeket a várhatóan 7-800 résztvevő előtt.
Elég posztolnod és megmondom ki vagy!
A konferencia sorozat első napja, az Evolution a közösségi médiára, az online digitális hirdetések (perfomance based, RTB, programmatic) világának újdonságaira, valamint a tartalom marketingre fókuszál. A számos szakértői előadás és kerekasztal beszélgetés keretében szó lesz többek között a közösségi médiára vonatkozó hazai felhasználói szokásokról, vagy éppen arról, hogy mit árul el személyiségünkről Facebook posztjaink hangvétele.
Merre tart a magyar reklámpiac?
Szintén az Evolution programja keretében kerül megrendezésre a Tabuk nélkül – Költések és arányok a reklámiparban címet viselő szakmai nap, mely során a hazai média- és reklámszakma krémje vizsgálja az iparág aktualitásait és várható jövőbeli irányait. Kitérve többek között arra, hogy hogyan alakult át a reklámpiac az előző évben, milyen tulajdonosi és szerkezeti változások mentek végbe, illetve médiatípusok szerint hogyan alakultak a reklámköltések.
Egyre szélesebb üzleti távlatokat nyit a mobil
A rendezvény második napja a Mobile Hungary nevet viseli, ennek megfelelően a fókuszban az okostelefon és a hozzá kapcsolódó technológiák rohamos fejlődése által megteremtett üzleti lehetőségek állnak. Szó lesz például arról, hogy a digitalizáció hogyan befolyásolja a gazdaság és a vállalatok fejlődését, de külön szekció foglalkozik a mobiltechnológia kereskedelemre kifejtett hatásával, illetve az okosváros és egyéb intelligens megoldások valamint a megosztás alapú gazdaság hazai tapasztalataival is.