2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.
Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében.
Néhány előadás az Evolution programjából:
- Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
- Szövegek ereje
- Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
- Instagram és e-kereskedelem
- Adatbázisépítés a Facebook segítségével
- Közösségi média a PR stratégiában
- Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
- Nincs konverzió branding nélkül
- A dinamikus kreatívok
- Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
- Attribúciós modellek a gyakorlatban
- Hogyan konvertál a márka ereje?
- Mit változtathat meg a programmatic?
- Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
- Piaci változások 2015-2016
- Trendek és turbulenciák
- Bizalmi indexek
- Médiafogyasztás vs. reklámköltések
- Flow élmény a reklámban?
- Tartalomterjesztés 2016
- Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
- Hol van az emberi befogadóképesség határa?
- A tartalom pszichológiája
- Érvek helyett inkább ríkass!
- Natív hirdetések vs. tartalommarketing
A második nap azért nem választható le teljes egészében az elsőről, mert a fejlődés egyre inkább a mobil felé vezet, a tartalomfogyasztás és a hirdetés terén is az első nap egyenes folytatása a Mobile Hungary, amely - ily módon - az evolució része.
Néhány előadás a Mobile Hungary programjából:
- Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
- A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
- Észtország a „bezzeg ország”?
- Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
- Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
- Új mobil hirdetési eszközök
- Mobilok a reklámkampányokban
- Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
- Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
- Kereskedelem, okos kereskedelem
- A hűségről, de most őszintén
- Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
- Big Data a kereskedelemben
- Az online értékesítés pszichológiája
- Keresőmarketing nap
- A mobil éve
- Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
- Egy weboldal átszövegezése?
- AdWords-automatizálás
- Webáruházam van. Hogyan mérjem?
A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).
A szervezők tudatosan törekedtek az információdömpingre, céljuk az volt, hogy az izgalmas, aktuális, de stratégiába építhető, szakmai témák közül lehetőleg semmi fontos ne maradjon ki, mégis színes, jó, élményt adó, sokoldalú konferencián vehessen részt mindenki. A több mint 200 szakmai előadó ügynökségektől, multinacionális vállalatoktól, piacvezető cégektől érkezik hazánkból és a határainkon túlról.