rEVOLUTION-ABN AMRO együttműködés

, 2000. október 17. 09:15
Az ABN AMRO Banknak jelenleg több mint 4000 ügyfele használja a MultiCash (OfficeNet program) elektronikus banki rendszert, amely 12 másik banknál is működik. A rendszer előnye a gyorsaság és a naprakészség: az ügyfél a személyes ügyintézés helyett modemen keresztül jelentkezik be a bankba, rengeteg időt takarítva meg ezzel. Továbbá folyamatosan, óránként frissítve látja - a banknál megegyező módon - a számláján történt mozgásokat, átutalásait, pénzmozgásait.
Az ABN AMRO Bank ez év nyarán a bővítések beindítására szerződést írt alá a rEVOLUTION Software-rel, amelynek banki outsourcing részlege már meg is kezdte az ügyféloldali terminálok telepítését és karbantartását.

A tavalyi évben a rEVOLUTION által végzett pilot projektnek köszönhetően - amely 10 országos grátisz telepítés keretében mutatta be a szolgáltatás minőségét és gyorsaságát - a bank a rEVOLUTION mellett tette le a voksot. „A választást egyrészt a rEVOLUTION komoly, a banki szolgáltatások terén meglévő referenciái (Raiffesien Bank, Erste Bank, ING Bank), dinamikusan bővülő országos szakember hálózata, másrészt a szerződéskötést megelőző pilot projekt során nyújtott magas színvonalú, jó ár/érték arányú szolgáltatása indokolta” - tudtuk meg Kibédi Varga Lóránt ügyvezető igazgatótól, az ABN AMRO Bank Globális Tranzakciós Szolgáltatások Igazgatóságának vezetőjétől.

A bankok között egyre inkább népszerűvé váló outsourcing igénybevétele mellett számos előny szól. Egyrészt így az erőforrásigény mindenkor az elvégzendő munka mennyiségéhez igazítható, anélkül, hogy a banknak új munkaerőt kellene keresnie, a szükséges eszközökkel ellátnia, vagy esetleg elbocsátania. Sőt, az új munkaerő beállítása esetén a tanulási görbe felfutó szakaszát sem a bank finanszírozza, így sem időbeli kiesés, sem felesleges kiadások nem jelentkeznek.

Több banknak szolgáltató outsourcer esetén a hozzáférhető tudásbázis és tapasztalat sokkal nagyobb, mint ami egy-egy banknál külön-külön megszerezhető, valamint az idényjellegű, dömpingszerű telepítések, illetve az eseti jellegű kapacitászavarok a nagyobb emberi erőforrás háttérrel jobban áthidalhatók.

Az OfficeNet programot használó ügyfelek nagyrészt a középvállalkozói körből kerül ki, de a kis- és a nagyvállalatok között is akad számos felhasználó. A bank vezetése a jövő évre pedig további 1500-2000 értékesítést tervez.