Az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője, az Ingenico Group Párizsban mutatta be új megoldását, amely a fizetési terminálok tulajdonosainak, és üzemeltetőinek nyújt minden eddiginél hatékonyabb segítséget. Az Estate Manager teljes felügyeletet és irányítást biztosít a fizetési terminálok felett egy gazdag funkcionalitást kínáló web-alapú portálon keresztül.
Az új generációs POS terminálok úgy nyújtanak egyre több új szolgáltatást, és kezelnek olyan innovációkat, mint az okostelefonok integrációja a fizetési láncba, hogy közben a biztonsági követelmények egyre szigorodnak. A folyamatos terminálfrissítések- és cserék következtében pedig különböző generációs készülékek is működhetnek egy tulajdonos flottájában, ami indokolta egy teljesen új, gyors és megbízható terminál menedzsment eszköz megalkotását. Az Estate Manager a költségek pontos követése mellett teszi lehetővé mindezt.
A modulokból álló rendszer számos funkciót kínál az alapoktól, mint a szoftver frissítések; az összetettebb feladatokig, mint a terminálok folyamatos karbantartása és életciklusuk menedzsmentje. A terminál üzemeltetők a rendszer segítségével maximalizálhatják a terminálok rendelkezésre állási idejét, amellett, hogy távolról is teljes irányításuk alatt tarthatják az eszközöket. Az Estate Manager a legújabb trendeknek megfelelő továbbfejlesztett felhasználói élményt, és ergonomikus webes felületet kínál.
„Az Ingenico Group új terminál menedzsment szolgáltatása tökéletesen illik stratégiánkba, amelynek alapja ügyfeleink teljes szakmai támogatása, annak érdekében, hogy optimalizálhassák a készpénzmentes fizetés működését, a költségek teljes ellenőrzése mellett. Az Estate Manager minden kritériumnak megfelel, és a leghétköznapibb igényektől a komplexebb feladatokig mindenre tökéletes” – mondta el Jaques Guérin, az Ingenico Group okosterminálokért felelős alelnöke.
Az Ingenico Group megkezdte a megoldás üzembehelyezését, amely az év során a tervek szerint új funkciókkal bővül majd.