A Dell bejelentette, hogy kiemelt szolgáltatását, a számítógépekhez és táblagépekhez igényelhető ProSupport Plus támogatást újabb 35 országban tette elérhetővé Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Ázsiában.
A SupportAssist technológia segítségével a Dell az iparágban elsőként kínál proaktív és prediktív automatizált támogatást a végfelhasználói rendszerek problémáinak megelőzésére és megoldására. A teljes körű támogatást nyújtó szolgáltatást úgy tervezték, hogy maximális támogatást nyújtson az ügyfelek minimális aktivitása mellett.
A ProSupport Plus a problémák megelőzésére illetve gyors megoldására szolgál. Egyetlen ajánlatban kínál mindent, amire az ügyfeleknek és az értékesítési partnereknek szükségük lehet. Többek között az alábbiakat tartalmazza:
A ProSupport Plus már Magyarországon is elérhető a Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS és Chromebook modellekhez.