Az évek során Budapest egyik legjelentősebb üzleti networking eseményévé nőtte ki magát a Budapest Business Party, amelyet idén 5. alkalommal rendeznek meg, június 3-án az Európa Hajón.
A Budapest Business Party alapötlete, hogy a partnerek és a résztvevők számára kötetlen és egyedi környezetben biztosítson lehetőséget az üzleti kapcsolatépítésre. Minden jelenlévő vállalat elkészíti saját játékát, amellyel vidám formában mutathatja be cégét és annak tevékenységét. A meghívott vendégek a játékokon pontokat gyűjthetnek, amikkel értékes nyereményekhez juthatnak.
„Öt évvel ezelőtt számos vállalat szenvedett a gazdasági válság következményeitől. Senki sem kockáztatott, senki sem próbált valami újba kezdeni. Ekkor döntöttünk úgy, hogy létrehozunk egy estét, ami segíthet, hogy együtt küzdjünk meg a válsággal, hogy a jövőbe nézzünk és keressünk új üzleti kapcsolatokat egy boldog környezetben. Öt év után is lelkes vagyok, és elégedett azzal, amit a Budapest Business Party elért” – mondta el Alessandro Farina, a szervező ITL Group tulajdonosa.
2015-ben az ITL Group 42 vállalatot és mintegy 1700 résztvevőt látott vendégül az eseményen, akiknek a többsége vezető beosztásban dolgozik különböző iparágakban. Az utóbbi években olyan nagyvállalatok képviseltették magukat, mint a Ferrari, a Vodafone, a Fiat, az Alitalia vagy a Raiffeisen Bank. Emellett természetesen a helyi piaci szereplők is nagyra értékelték, hogy egyedi és szórakoztató módon mutathatták be szolgáltatásaikat és termékeiket.
A Budapest Business Party egy meghívásos alapú B2B esemény az ITL Group tanácsadó vállalatcsoport szervezésében, amely aktív szereplője a HR, jogi, könyvelési, audit és adótanácsadó, valamint a marketing és ingatlan piacnak.