"Az Év Honlapja" Team felkészítő workshopot szervez az ország legnagyobb online marketing-kommunikációs pályázatának lehetséges nevezői számára. Célja, hogy a résztvevők az itt megszerzett tudásuk által minőségben, kreativitásban, szemléletben képesek legyenek túlszárnyalni iparáguk és természetesen a szakmai zsűri elvárásait.
A szervezők célja olyan versenyt és workshopot létrehozni, amely hozzájárul a fejlett és színvonalas honlapok létrejöttéhez.
A Workshop fizetős (16 ezer Ft plusz áfa), időpontja: 2016 május 11, helyszíne: Expo Hotel - 1101 Budapest, Expo Tér 2. Jelentkezni a
Magyar Marketing Szövetség online jelentkezési lapján lehet.
A Workshop programja:
9:00-9:30 – Regisztráció
9:30- 10:00 - Nyitás, Az Év Honlapja akkor és most! – (Varga István, Az Év Honlapja, alapító)
10:00-10:20 Ami kicsiben, az nagyban… Válaszok egy nagyon fontos kérdésre: Hogyan lesz eredményes a nevezésünk? (Fazekas László, MÜPA Budapest)
10:20-10:40 - "Social Media – a közösséged és a honlapod ereje" – (Klausz Melinda, Klausz Social Group)
10:40-11:00 - A Jó, a Rossz és a Csúf: avagy mit kell tudni a digitális kampányokról! (Papp Gábor, The Pitch)
11:00 – 11:20 KÁVÉSZÜNET
11:20-11:40 Technológia, tartalom, népszerűség – mit is mér a Seoseeker? – Éles László (Seoseeker)
11:40-12:00 Appok nélkül nem megy? (Szabó-Dudás Péter, Markweb)
12:00-12:20 A/B test like a badass! A folyamatosan változó weboldal előnyei (Biri Mátyás, Growth Panda Agency)
12:20-12:40 Nyertes pályázatok ismérvei – avagy miért nyerünk mi annyit? - (Nagy Barna, Kreatív Vonalak)