GasztroBroker néven indult az új startup, melynek küldetése a rendezvényszervezés megkönnyítése a felhasználók, illetve az új vendégek felkutatásának felpörgetése a szolgáltatók számára. Az online platform a SIRHA vendéglátó ipari szakkiállításon mutatkozik be.
A rendezvényszervezés piaca számára szeretne lendületet adni az új, GasztroBroker nevű startup, mely online platformként köti össze a rendezvényszervezőket és az éttermi, valamint catering szolgáltatókat. Az innovatív felület több éves fejlesztői munka eredményeként jött létre és az egyre nagyobb piaci befolyással bíró online üzleti szektorban rejlő lehetőségek kiaknázásával generál bevételeket.
A platform lényege, hogy a megrendelőknek nem kell szolgáltatók után kutatniuk, hanem egy proforma űrlap kitöltése után a felület rendszerezi az igényeket és ezek alapján az ajánlatkérést eljuttatja mindazon catering és vendéglátásban érdekelt szolgáltatók felé, akik a az adott felhasználók igényeinek megfelelnek. Az érdekeltek szabad kapacitásuk függvényében tudnak ajánlatot tenni a potenciális megrendelőknek, akik a számukra legmegfelelőbbnek ítélt szolgáltatókkal tudják a végső részleteket egyeztetni.
„A GasztroBroker használata nagyon megkönnyíti és felgyorsítja a rendezvényszervezést, mert nem kell sok-sok honlapot, katalógust és Facebook oldalt átnéznie az eseményeket szervező magán- és szakembereknek ahhoz, hogy egy óriási piacon megtalálják a számunkra megfelelő helyszínt és ételeket, hanem egyetlen helyen kell érdeklődniük. Mondhatjuk úgy is, hogy „egykapus” a rendszerünk. Ez a nálunk regisztrált szolgáltatók számára is leegyszerűsíti és felgyorsítja a vendégszerzés folyamatát.” – monta Kozma László, a GasztroBroker alapítója és tulajdonosa.
A rendszer használata a megrendelők számára ingyenes, a szolgáltatók jelenléte pedig regisztrációhoz között, különböző árfekvésű csomagok közül választhatnak. Az új startup a SIRHA vendéglátóipari szakkiállításon mutatkozik be először, ahol élesben is meg lehet nézni a rendszer működését.