Megújult a Telekom honlapja

forrás: Prím Online, 2016. május 24. 15:27

A Telekom portál jelenleg mintegy 5000 oldal terjedelmű, és havonta átlagosan 3,5 milliószor keresik fel. Új struktúrájának kialakítását részletes kutatási és tesztelési folyamat előzte meg, amely során a Telekom weblapján tett mintegy 4 millió portál látogatás, 50 ezer keresés és 30 ezer ügyfélvisszajelzés került elemzésre.

A kutatás arra kívánt választ keresni, hogyan használják az ügyfelek a Telekom weblapját (www.telekom.hu), például milyen utat járnak be a tájékozódás során, vagy hogyan szeretnék ügyeiket intézni az online felületen. Emellett nemzetközi iparági példákat is megvizsgáltak a vállalat szakemberei. A visszajelzések alapján kialakított menükoncepciókat 1000 ügyféllel 500 órán át tesztelték, így nyerte el végleges struktúráját a honlap. 

 

Pereszlényi Zoltán, a Magyar Telekom Ügyfél és csatorna kapcsolatmenedzsment igazgatója a változások kapcsán elmondta: „Az újabb és újabb technológiák elterjedése megváltoztatja ügyfeleink tájékozódással, ügyintézéssel kapcsolatos elvárásait, szokásait is. Stratégiai célként tűztük ki az e-transzformációt, amely új rendszerek, új folyamatok révén biztosítja, hogy magas színvonalon, gyorsan és hatékonyan tudjuk kiszolgálni ügyfeleinket új elvárásaik mentén is. Úgy gondolom, hogy ismét egy nagy lépést tettünk ebben az irányban a honlapunk, a Telekom fiók és a Telekom alkalmazás megújításával.”

 

A megújult honlapon a következő újításokkal találkozhatnak a látogatók:

 

Megújul a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a Telekom, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. A Telekom fiók révén egy, közös online felületen, egykapus belépéssel érhetik el és kezelhetik otthoni, mobil és üzleti előfizetéseiket az ügyfelek. A mostani újításoknak köszönhetően az előfizetések sorrendje szabadon változtatható lesz, az otthoni előfizetők pedig egyszerűen, online igényelhetnek új jelszót az eredeti jelszó elfelejtése esetén. 

 

A Telekom azon ügyfelek számára is újításokkal szolgál, akik naponta használják mobiljukon a Telekom alkalmazást. Az alkalmazás népszerűségét mutatja, hogy segítségével már több mint egy millióan intézik ügyeiket. A Telekom fiókkal már a Telekom alkalmazásban is egy helyen kezelhetők az otthoni, mobil és üzleti előfizetések. Az alkalmazásban nyomon követhető az aktuális mobil egyenleg és adatforgalom, továbbá a kártyákra kattintva részletes kimutatásokat érhetnek el az ügyfelek. Az otthoni és mobil számlák befizetése egyetlen kattintással megtehető.