A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 25-i Tisztújító Közgyűlésén megválasztott tíz fős elnökség tagjai közül heten töltöttek be a korábbi ciklusban is funkciót, míg hárman teljesen újak. „Nagyon örülök, hogy a választás eredményeként az elnökségünkben egyenlő súllyal képviselteti magát a megbízói oldal, a szolgáltató cégek és az oktatói szektor” – emelte ki Hinora Ferenc, a Szövetség elnöke.
A Tisztújító Közgyűlésén négy évre választott új elnökségi tagokat az MMSZ, a Szövetség elnökének, Hinora Ferencnek a mandátuma 2017-ben jár le, akkor kerül sor elnökválasztásra. A korábbi elnökségi tagok közül ismételten megerősítették Bonyhádi Gábor, független digitális projekt menedzsert, Dr.Papp-Váry Árpádot, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektorhelyettesét, Dr. Piskóti Istvánt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézet intézetigazgatóját, Dr.Totth Gedeont, a BGE Kereskedelem és Marketing Intézetének vezetőjét, Sütő Ágnest, a Magyar Bankszövetség Kommunikáció és Külső Kapcsolatok vezetőjét, Tonk Emil Üzleti Akadémia Igazgatót és Varga Istvánt, a Manta Marketing Kft. tulajdonosát. Az új tagok Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing főosztályvezetője, Knapcsek Katalin, a KNK PR&Média Kommunikációs Ügynökség tulajdonosa, valamint Lévai Richárd közösségi marketing specialista.
A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben kiemelkedően eredményes évet zárt, árbevételét 31 százalékkal tudta növelni, míg eredményét közel 60 százalékkal az előző évhez képest. Ez a növekedés a taglétszám intenzív bővülésének és az újonnan elindított szakmai programoknak a következménye. A Szövetség vállalati tagjainak száma 15 százalékkal nőtt 2014-hez képest és az egyéni tagok száma is emelkedett 2015-ben. A Szövetség által szervezett Országos Marketing Konferencia mind szakmai színvonalával, mind résztvevői számával kiemelkedett az éves szakmai rendezvények közül, hiszen közel 400 marketing szakember vett részt rajta.
„Fontosnak tartom, hogy a Magyar Marketing Szövetség teret biztosítson és háttértámogatást nyújtson egy aktív, együtt gondolkodó marketing közösség újjáéledéséhez” – hangsúlyozta Hinora Ferenc. Az elnök hozzátette: első számú prioritásának továbbra is azt tekinti, hogy az MMSZ a tagsága és a programjai révén tovább erősödjön, és a több évtizedes történelméhez, valamint a tagvállalatai súlyához méltóan tudja képviselni a szakmai érdekeket.