Az árak nem csábítják az internetezőket

Vén Márton Vén Márton, 2000. október 26. 11:58
Az UCLA (University of California, Los Angeles) által készített felmérés szerint az interneten vásárlók 58,4 %-a szerint az online árak megegyeznek a hagyományos boltok áraival. Ez az adat még magasabb azok körében, aki az interneten csak szörföznek(75,4 %).
Bár a megkérdezettek 51,7 %-a már legalább egyszer vásárolt, a férfiak (57%) és a nők (43%) megoszlása igen szembetűnő. A kutatás azt is kimutatta, hogy a magasabb végzettségűek nagyobb arányban választják ezt a beszerzési formát. Továbbá az is kiderült, hogy vásárlók majd 71%-a már több, mint két éve internetezik. A vásárlók átlagosan 113$-t költenek havonta. A 10 legnépszerűbb online tevékenység között említették: a szörfözést; e-mailezést; a hírek olvasását; szórakozási, utazási információk keresését; vásárlást és a játékot.