A megfelelő befektetői és szakmai háttérre építve a Dotkom Internet Consulting gyors növekedést tervez: a tevékenység fokozatos kiépítése és bővítése mellett a főállású munkatársak száma az induló 4 főről még ebben az évben 10 főre növekszik, a 2001-es tervek szerint pedig a Dotkom Internet Consulting munkatársainak száma eléri a 30 főt.
A vállalkozás első termékei: publikációk. A hetente többször frissülő Dotkom Weblapok (www.dotkom.hu) az új gazdaság híreivel foglalkozik, ezeket a híreket e-mailben is megrendelhetik a maguk számára az érdeklődők. A Dotkom Hírlevél havonta egyszer jelenik meg nyomtatásban, és a weblapok legfontosabb cikkeiből szemléz. A Dotkom Stúdium címmel évente több alkalommal tanulmányokat is jelentet majd meg a vállalkozás, illetve ennek könnyebb műfajú változata a Dotkom Jegyzetek, amelyből az első már meg is jelent, és az online illetve az off-line sajtó viszonyát vizsgálja.