Az Apple-lel megvalósult nemzetközi együttműködés a Deloitte digitális stratégiai innovációjának újabb fontos mérföldköve. A Deloitte ettől kezdve külön erre a célra létrehozott, csaknem 5000 stratégiai tanácsadóból álló Apple-specializált csapattal támogatja vállalatok iOS-alapú digitális átalakulásának és folyamat-optimalizálásának felgyorsítását – legyen szó ügyfélcentrikus szolgáltatásokról, és többek között K+F, HR, ellátási lánc, leltár vagy back office megoldásokról.
A mobilos felhasználói élményben (mobile experience) világelső Apple és a digitális stratégiai tanácsadásban világelső Deloitte integrált konzultációs üzletága (Deloitte Consulting) stratégiai megállapodást írt alá és közösen dolgozik egy új technológiai szolgáltatás, az EnterpriseNext fejlesztésén és megvalósításán.
Az EnterpriseNext szolgáltatás célja, hogy az ügyfeleknek teljes mértékben segítsen kihasználni az iOS hardveres és szoftveres ökoszisztéma szolgáltatásait a munkahelyeken. Ennek köszönhetően ezek a vállalatok gyorsan és egyszerűen maximalizálhatják majd az iOS platform hatékony használatát, az iPhone-ok és iPadek nagy teljesítményével, felhasználóbarát interfészével és magas fokú biztonsági attribútumaival együtt.
„A Deloitte-nál jelenleg több mint 100.000 iOS-alapú eszközt használnak, amelyeken mintegy 75 saját fejlesztésű, testre szabott alkalmazás fut. Az Apple-praxisunknak köszönhetően mostantól minden vállalat számára elérhetővé válik az átfogó szakértelem és tanácsadási potenciál. Így a lehető legtöbbet tudják kihozni a hagyományos munkahelyi kereteken kívül dolgozó, de a technológia által összekapcsolt munkaerőből, és a mobil megoldásokkal továbbfejlesztett digitális üzletvitelből” – hangsúlyozta Punit Renjen, a Deloitte Global vezérigazgatója.