A kilenchavi csoportszintű nettó profit 8,4 milliárd euró volt, 546 százalékkal jobb a tavalyi hasonló időszaki 1,3 milliárd eurónál, de ez is főleg egyszeri tételekből származott. Az első negyedévben a Deutsche Telekom 2,9 milliárd euróért - adómentesen - eladta részesedését a Global One hálózatból. A második negyedévben 2,7 milliárd eurót jövedelmezett az internetszolgáltató leányvállalat, a T-Online International tőzsdei bevezetése. A Deutsche Telekom az olasz Wind konzorciumban megvolt részesedését is eladta, 2,3 milliárd euróért, ugyancsak adómentesen. A harmadik negyedévben 2,96 milliárd euróért túladott helyi kábeltévés részesedésein két szövetségi tartományban.
Rendkívüli kiadások és leírások 1,8 milliárd euróval rontották a profitot az első kilenc hónapban, az először konszolidált részesedések pedig 1,4 milliárd eurós "arculatamortizációval" jártak. Ugyancsak terhelte az eredményt a harmadik generációs (UMTS) pályázat és az új előfizetők megszerzésének költsége.
A Deutsche Telekom nem közölte, hogyan alakult volna nettó profitja a rendkívüli tételek nélkül. Elemzők erre 770 millió eurót valószínűsítettek, a tavalyi első kilenc hónapra becsült 1,25 milliárd euró helyett.
Szeptember végén a Deutsche Telekomnak több mint kétszer annyi mobil-előfizetője volt, mint tavaly szeptember végén. Tizenegymillió fővel növelték előfizetőik számát azok a társaságok, amelyekben a Deutsche Telekomnak többsége van, ezen belül Németországban 7 millióval nőtt az előfizetők száma. A fő leányvállalat T-Online internetszolgáltató előfizetői 7 millióan voltak szeptember végén, a tavaly szeptember végi 3,6 millió helyett.