A Virtuális Valóság (VR) egy különleges, új médiaformátum, melyet tényleges, valós eredménnyel lehet az értékesítés, a marketing de akár a trainingek támogatására használni. Legyen az egy fesztiválmegjelenés, egy sales meeting, egy áruházi promóció, egy kiállítási stand vagy egy bemutató szalonban használt VR megoldás vagy valamilyen más ötlet. Alább bemutatunk kettőt a számos lehetőség közül.
Ingatlanbejárás VR szemüveggel
Az egyik legnagyobb ingatlanfejlesztőnek készített HTC Vive VR szemüveges megoldásunk abban segítheti őket, hogy a valósághoz leginkább közelítő módon mutassák be eladásra kínált lakásaikat. A VR itt arra ad lehetőséget, hogy a vásárlók ténylegesen körbesétáljanak a lakásban, de akár az erkélyről kitekintve csodálhassák meg a panorámát.
Videó az élményről:
Banánfák a szennyvíztelepen
Bemutatni a vásárlóknak azt, hogy hogyan készül a termék, meggyőzni őket arról, hogy mennyire megbízható a gyártási folyamat, sokszor csak úgy lehetne, hogy meghívjuk őket egy teljes üzemlátogatásra. Mivel ez fizikailag általában nem valósítható meg, a VR a legjobb következő megoldás. Ezzel tényleg úgy érezhetik, hogy ott vannak - és elhihetik például, hogy akár banán is tud nőni a szennyvízre épült pálmaházban.
Videó a pálmaházban: