Peter O’Neill globális kereskedelmi, míg Matthew Ravden marketing igazgatóként csatlakozott a Balabit csapatához.
A kontextus alapú biztonságtechnikai megoldások vezető gyártójaként ismert Balabit bejelentette, hogy két új taggal bővül a vállalat menedzsmentje. Peter O’Neill mint Senior Vice President of Worldwide Sales és Matthew Ravden Vice President and Chief Marketing Officer pozícióban csatlakozott a Balabit csapatához. Az új vezetők elsődleges feladata a vállalat nemzetközi terjeszkedésének elősegítése és az USA piacon versenyképes brand felépítése lesz. Az elmúlt 18 hónapban a Balabit irodát nyitott Londonban és New Yorkban, melyek egyaránt hozzájárultak ahhoz, hogy a vállalat képes volt megháromszorozni az USA piacról származó bevételét.
Peter O’Neill ezt megelőzően Global VP of Sales pozícióban dolgozott a Corvil Limited-nél, amely vállalat a világ vezető bankjainak elektronikus kereskedelmi rendszereit segített továbbfejleszteni egyedülálló megoldásai révén. Matthew Ravden egy felhő biztonsággal és archiválással foglalkozó vállalattól a Mimecast-től érkezett, ahol a Chief Strategy Officer pozíciót töltötte be.
„Az elmúlt időszakban a Contextual Security Intelligence (CSI) koncepciónk brit és az amerikai piacon történő bevezetésével sikeresen teljesítettük a növekedési stratégiánk első fázisát. Örömünkre szolgál, hogy Peter és Matthew csatlakozott a csapatunkhoz. Mindketten tapasztalt vezetőnek számítanak a saját területükön, bízunk benne, hogy kompetenciájukat kihasználva még hatékonyabb termékekkel és stratégiával leszünk képesek felvenni a harcot a kiberbűnözéssel szemben.” – mondta el Györkő Zoltán a Balabit ügyvezető igazgatója.