A német távközlési konszern ügyvezető igazgatója szerint - a veszteségben főszerepet játszó számos befektetés ellenére - valamivel jobban, vagy legalább a tavalyi szinten szeretnék befejezni az évet.
Tavaly a konszern mintegy 1,5 milliárd márkás (767 millió eurós) veszteséget könyvelt el, s a magas UMTS licencdíjak és az új hálózatépítés költségei miatt várhatóan csak 2005-ben kerülnek ismét a nyereségzónába. A VIAG Interkom a nyáron mintegy 16,5 milliárd márkáért egy német UMTS-koncessziót szerzett meg.
Az év első kilenc hónapjában a bevétel a tavalyi hasonló időszakban mértnél több mint kétszer magasabbra, 2,1 milliárd márkára nőtt. A hagyományosan erős negyedik negyedév a várakozások szerint segít majd abban, hogy a 3 milliárd márkás forgalmi célt elérjék. Tavaly a forgalom 1,7 milliárd márka volt. A konszernnek jelenleg 2,7 millió mobilügyfele van, s az év végéig ezt a számot 3 millióra szeretnék növelni.