- Az elektronikus piacok olyan fórumot teremtenek a számítógép előtt ülő vevők és eladók számára, ahol az információk cseréje során valóságos üzletek megkötése válik lehetővé a hagyományosnál hatékonyabban és gyorsabban - fejtette ki Szűcs Attila. Szólt arról, hogy jelenleg Magyarországon két ilyen speciális piactér van kialakulófélben: a marketline.hu illetve az 1-emarket.com. A tanácsadó beszámolt arról, hogy a magyar elektronikus piactereken eddig több száz cég regisztráltatta magát eladóként, s hamarosan a tranzakciók is megkezdődhetnek. A kínálat főként informatikai cikkekből, iroda-berendezésekből áll, amelyekhez a vevők éves előfizetési díj ellenében férhetnek hozzá.
- Az előfizetési díj kisebb cégeknél hozzávetőleg félmillió forintba kerül évente, míg az eladók tranzakcióik után fizetnek - közölte a tanácsadó. Becslése szerint 2004-re a vállalatközi tranzakciók felét már elektronikus piactereken bonyolítják le.