"Nem titok, hogy a mai hagyományos, szöveges információkra alapozó keresők komoly csalódást okoznak az internetethasználóknak. Ez azoknak a cégeknek különösen nagy veszélyforrást jelenthet, akik az online vásárlóktól függnek. A nagyobb sávszélességre, és az átvihető gazdag multimédiás tartalmakra alapozva az Ereo segíthet olyan keresők létrehozásában, melyek megkönnyítik, felgyorsítják a keresést az interneten, és segítik az online vásárlást." - mondta Michael Shehan, az Ereo elnöke, alapítója.
Az Excite@Home az elsők között kezdte alkalmazni az új technológiát. Az Ereo szolgáltatását integrálták a kikötő szolgáltatásai közé. A felhasználónak először szövegesen kell körülírnia az általa keresett információt, vagy a terméket, például "szék". A képernyőn ennek megfelelően több kép jelenik meg. Ha felhasználó egy, az elképzelésének megfelelő fotót lát, akkor a "More like this" gombra kattintva tovább léphet a keresésben, szűkítheti a csoportot.
Az új technológia működése megtekinthető a www.ereo.com/excite_presentation címen.