Az alábbiakban a Magyar Telekom reakcióját közöljük az NMHH múlt pénteki döntésével kapcsolatban.
A Magyar Telekom Flip néven új vezetékes ajánlatot kínáló márkát indított útjára május közepén. A Flip az egyszerű, de jó színvonalú alapszolgáltatást kereső, a többlet és kényelmi szolgáltatásokat nem igénylő ügyfeleknek szól, rendkívül kedvező árszintet kínálva és mindezt hűségidő nélkül, kötöttség mentesen. A Flip márka piaci bevezetése, szolgáltatása és árazása álláspontunk szerint mindenben megfelel a vonatkozó jogszabályoknak és hatósági döntéseknek, egyúttal egy új gondolkodást tükröző ajánlat, amely egy speciális ügyféligényre ad egyszerű és frappáns választ: a Flip vonzó és pont jó azon ügyfeleknek, akik kötöttségek nélkül, jó színvonalon kívánnak otthoni szolgáltatásokat igénybe venni, legyen szó akár vezetékes internetről, TV-ről vagy telefonról.
Az NMHH múlt pénteki megkeresése nyomán a Magyar Telekom 2017. május 29-ével módosította a Flip márkára vonatkozó ÁSZF-jét, nagyon gyors határidővel teljesítve az ideiglenes intézkedésben foglaltakat. A módosítás technikai jellegű volt, és a Magyar Telekomra vonatkozó nagykereskedelmi-szabályozási feltételeknek való megfelelés kifejezett megjelenítését szolgálta, így az előfizetők számára semmilyen lényegi változással nem járt!
A hírközlési piacon egy új márka bevezetése esetén természetes, hogy a hatóságok a márkát és a márkanév alatt nyújtott szolgáltatást vizsgálatnak vetik alá. A Magyar Telekom természetesen mindenben együttműködik az NMHH-val. Meggyőződésünk, hogy a Hatóság célja egybeesik a Flip célkitűzéseivel: közös érdek az előfizetők igényeinek magas színvonalú szolgáltatásokkal történő kiszolgálása.
És a technikai jellegű változások, amelyek a Flip előfizetőket érintik: