A Mercedes-Benz tervei szerint kiindulásként olyan on-line szolgáltatásokat kívánnak kifejleszteni, melyek még magasabb szintre emelhetik majd a gépkocsik biztonságát és megbízhatóságát. Ilyen elképzelés például az esetleges műszaki hiba esetén történő on-line tanácsadás, valamint a navigációs rendszerek közlekedési és időjárási információkkal való továbbfejlesztése.
Enders fontosnak tartotta, hogy a jövőben jobban elmélyítsék a Mercedes-tulajdonosok és a cég közötti kapcsolatokat. A tervek szerint amikor a vezető megnyomja az információs gombot a műszerfalon, akkor egy emberi hang fog megszólalni, mellyel szóban is megbeszélhetők az esetleges műszaki problémák, vagy akár különböző információk is lekérhetők lesznek majd. Ez a mobiltelefonos voice-szolgáltatás nagy lehetőséget ad a Mercedes-Benz számára, hogy a Mercedes-tulajdonosok körében még nagyobb márkahűséget alakíthasson ki.
A Comdexen megtartott beszédében Enders kiemelte, hogy a Mercedes-Benz a jövőben nemcsak egy egyszerű autógyártó cég lesz, hanem az IT-részlegével beszáll a különböző platformok és hálózati chipek piacára is. A szükséges chipeket mind maguk fogják létrehozni, és extrém körülmények között is tesztelik majd, hiszen az autók működtetése veszélyes üzem, itt sem a szoftverben, sem a hardverben nem következhetnek be hibák.
Távolabbi víziók szerint a jövőben nem csak a benzinkutaknál fogunk elidőzni, hanem az ún. Info Stationöknél is. Ilyen helyeken letölthetjük autónk legújabb szoftverfrissítéseit, diagnosztikai számítógépekhez csatlakozhatunk, de akár egy új mozifilmet is betölthetünk majd gépjárművünk memóriájába.