November 21-22. között, a budapesti Hotel InterContinentalban rendezi meg a Cisco Expo 2000 konferenciát és kiállítást a Cisco Systems Magyarország Kft. A sorrendben harmadik ilyen éves rendezvény középpontjában az internet üzleti lehetőségei állnak, a több mint 60 előadást várhatóan mintegy 940 regisztrált szakember és érdeklődő hallgatja meg.
A cég 2000-2001-es céljai között fő helyen állnak a következők: vezető szerep megszerzése a rendszerarchitektúrák és az internetes üzleti megoldások terén, valamint az ügyfél elégedettségében egyaránt. A konferencia - amelyet a magyarországi példa nyomán az idén hasonló jelleggel Európa 15 nagyvárosában rendeznek meg - szakmai üzenete, illetve fókuszterületei a következők: nagyobb fókusz a megbízhatóságra, hit és bizalom a 802.11b-ben, az IP-telefónia migrációjába való hit (itt csak az időzítésre vár a szakma - mondta a rendezvényt kísérő sajtótájékoztatón Budafoki Róbert, a Cisco Magyarország első embere), egyre növekvő end-to-end elvárások, erősödő e-business és networking. A konferencia leglátogatottabb előadásai az IP-telefóniát, a híváskezelő központokat és a Cisco-partnercégek internetes megoldásait célozzák.
A sajtónak bejelentették, hogy a 10 ezer forintos belépődíjból befolyó pénzből három újabb Cisco Networking akadémiát nyitnak Magyarországon. A konferencián a Cisco Systems négy európai szakembere is tart előadást. Az idén először tartanak szakmai panelbeszélgetéseket, melyek a következő témákat járják körül: ki üzemelteti majd a hálózatot, illetve mikor lesz kommersz az e-commerce.