A Caravan, Opinion Research Corporation International október 19-23. között végezte vizsgálatát, melyben 1085 internetes vásárlót kérdeztek meg.
Az eredmények szerint a megkérdezettek:
- 21 százaléka vallja, hogy az interneten csak kiválasztják a megfelelő terméket, amit aztán a helyi kereskedőnél próbálnak megvásárolni.
- 5 százalékuk mondja azt, hogy az interneten felkutatott, kiválasztott terméket on-line vásárolják meg.
- 65 százalékuk a régi, jól bevált módszert alkalmazza, azaz ezek az emberek a helyi boltokat járják végig, és ott is vásárolnak.
- 56 százalék szerint a web kitűnő felületet biztosít az árak összehasonlítgatására.
- 46 százalék azért csatlakozik az internetre, hogy a márkák közötti különbségékről tájékozódjon.
"Az internet a vásárlási folyamat fontos részét képezi, még akkor is, ha végül off-line vásárolnak a vevők. A hálózat segíthet abban, hogy az emberek jobb döntéseket hozzanak. A webnek köszönhetően kiválaszthatják, hogy mikor, hol, mit és mennyiért kívánnak megvásárolni" - nyilatkozta Patrick Marshall a Verizon Information Servicestől.
Patrick Marshall igyekezett leszögezni, hogy az on-line boltok kitűnő szolgáltatást biztosítanak a vásárlóknak, különösen azon időszakok alatt, amikor sok ember vásárol ajándékot.