Az új vezetés - a "Lotus világában" eddig egyedülálló, a magyarországi ügyfelek jövőbe mutató informatikai megoldások iránti fogékonyságára építő, az üzleti problémáikra szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló - új üzletpolitikája eredményeként 2000-ben idehaza figyelemre méltó sikereket ért el a Lotus, ami az előző évihez képest mintegy 50 százalékos bevételnövekedésben realizálódott. A 60 százalékot meghaladó ügyfélelégedettségi mutatójuk pedig - ahogy Basa Richárd mondta - önmagáért beszél. Az említettek alátámasztására az APEH-nél, a hazai legrégibb Lotus felhasználónál, a TVK-nál, a Raiffeisen Banknál és a MOL-nál lezárult, folyó és jövőbeni projektekről az említett cégek meghívott képviselői adtak tájékoztatást. A magyarországi sikerek alapjául a "Lotus 2000 együttműködő infrastruktúra" keretrendszer elemei szolgáltak, amely keretrendszer elsősorban a dokumentumkezelés, a munkafolyamatok kialakítása, az elektronikus távoktatás vagy a tudáskezelés problémakörökben érintett vállalatok számára kínál komplex támogatást.
A meglévő partnerhálózatuk változatlan fenntartása és támogatása mellett a Lotusnál már évek óta működő Lotus Professional Services (LPS) is egyre bővülő gárdával képviselteti magát idén már idehaza, hogy a megfelelő szakértőket delegáló Lotus partnerekkel együtt, közös projektek, megoldások keretében, képesek legyenek a komplex informatikai szolgáltatásokra (rendszerterv, auditálás, pilot rendszer kiépítés stb.) éhes nagyobb vállalatok igényeit is kielégíteni.
Az új technológiák terjedését figyelemmel kísérve, s azokra rögtön reagálva már alapállapotában browserből futtatható minden Lotus Domino alkalmazás, s a wireless computing terjedésére reagálva az alkalmazásokból ezek az eszközök is elérhetők és vica versa.