A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Hinora Group Communications által alapított Digital Masters digitális marketing akadémia a hazai szakma legismertebb szakértőivel és mentori programmal várja a jelentkezőket.
A modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. A kis-és középvállalkozások marketingtevékenysége pedig szinte teljes mértékben az online megoldásokra fókuszál. Minden szervezet, vállalat és márka számára egyre fontosabb, hogy csapatukban tudhassanak olyan online marketing szakembereket, akik nemcsak követik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális eszközöket.
A Digital Masters digitális marketing akadémia célja, hogy a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, továbbá elsajátítsák a megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére. A Digital Masters különlegességei a mentori program, valamint a Magyar Marketing Szövetség által májusban induló minősítési rendszerhez illeszkedő képzés. Az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket.
A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2018. április 6., 13., 20., 27.) 18 témában 16 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet. A Digital Masters oktatói között olyan neves szakembereket találunk, mint Papp Gábor (online marketing és SEO specialista), Damjanovich Nebojsa (digitális és inbound marketing specialista), Lévai Richárd (közösségi média marketing specialista), Sipos Zoltán (tartalommarketing specialista), Zajdó Csaba (webshop marketing specialista), Bay Áron (digitális hirdetések specialista), Nagy Márton (kreatív és digitális stratégia specialista), Jedlicska Márton (kreatív igazgató) és Szántó Péter (digitális üzletfejlesztő).
A szervezők olyan szakértőket kértek fel szakmai mentornak, mint dr. Papp Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, rektorhelyettes), Grósz Judit (Microsoft, marketing- és operatív igazgató), Bánhegyi Zsófia (MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja, alapító tag), Dudás Krisztina (Provident Pénzügyi Zrt., marketingigazgató), Jákó Eszter (METU, marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettes), Mondovics Péter (Mastercard, marketing manager), valamint Hinora Ferenc (MMSZ, elnök).
A Digital Masters partnerei között található a Microsoft, amely a helyszínt is biztosítja; az UNIQA Biztosító, amelynek kiemelt célja a kkv-k digitális tudásának fejlesztése, valamint a Hinora Group Communications, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője.