Az Oracle jelenlegi regionális felhő infrastruktúrájának kiterjesztésével egyre nagyobb számú ügyfél-, illetve partnerkör számára biztosítja az Oracle Cloud szolgáltatásait. Az Oracle CloudWorld legújabb bejelentései autonóm képességekről és teljesítményalapú garanciáról szóltak.
Az Oracle CloudWorld New York rendezvényén az Oracle bejelentette, hogy jelentős, globális szintű bővítésekbe kezd felhő infrastruktúrájában. A vállalat terjeszkedési terve alapján 12 új adatközpont régió kialakítását illetve az Oracle Cloud szolgáltatások körének kiterjesztését tervezi, az ázsia, európai és amerikai kontinensen egyaránt. Jelenleg több mint 195 országban használják az Oracle Cloud Platform és az Oracle Cloud Infrastructure szolgáltatásait fokozott igénybevételt jelentő alkalmazásokhoz.
Kiterjesztett az autonóm képességek a teljes Oracle Cloud Platformon
Thomas Kurian, az Oracle termékfejlesztésért felelős elnöke bejelentette, hogy az Oracle Cloud Platform összes szolgáltatását autonóm – önvezérlő – funkciókkal vértezik fel, így azok képesek lesznek védelmüket saját maguk ellátni, javítócsomagokat telepíteni, finomhangolásokat elvégezni. Az Oracle Cloud Platform minden egyes új generációs szolgáltatása mesterséges intelligenciát és a gépi tanulási algoritmusokat használ, így a felhasználók csökkenthetik költségeiket, a kockázati tényezőket, növelhetik az innovációs erejüket, valamint jövőbe tekintő elemzésekhez juthatnak.
Az Oracle felhő szolgáltatásai képesek automatizálni olyan kulcsfontosságú operatív funkciókat, mint például a hangolások, patchek, helyreállítások és frissítések, mindeközben pedig maximális teljesítményt, magas szintű rendelkezésre állást és a vállalati IT rendszerek védelmét is biztosítják. Az innováció és a döntéshozatal támogatására az Oracle Cloud Platform további autonóm képességeket foglal magába olyan specifikus irányokban mint az alkalmazás fejlesztés, mobil alkalmazások és botok, applikáció- és adatintegráció, elemzések, biztonság és menedzsement.
Az iparág legerősebb és legkiterjedtebb felhő garanciája védi az Oracle ügyfeleit
Az Oracle kiszélesítette, illetve mélységükben is kiterjesztette a vállalati szolgálatási szerződéseit (service level agreement – SLA), ezáltal magasabb szintű ügyfélélményt biztosít, továbbá elősegíti a vállalatok kritikus munkafolyamatainak felhőbe migrálását. A közelmúltban bemutatott Oracle Autonomous Database 99.995 százalékos rendelekezésre állási garanciájára építkezve az Oracle most bejelentette az iparág első végponttól végpontig terjedő, pénzügyi háttértámogatással rendelkező felhő garanciáját az IaaS szolgáltatásokra (Infrastructure-as-a-Service).
Ezen átfogó SLA-k biztosításával az Oracle jelenleg az egyetlen olyan felhő infrastruktúra szolgáltató, amely garanciát vállal olyan szolgáltatási szintekre, mint a teljesítmény, a megvalósíthatóság és a rendelkezésre állás – amely három tényező alapján mérik össze a vállalatok a különböző felhő infrastruktúra szolgáltatókat.
Az új teljesítményalapú SLA értelmében az Oracle Cloud Infrastructure havi szinten mért 90% feletti rendelkezésre állást garantál minden nap. Amennyiben ezt a szintet nem sikerül elérnie akár csak 44 percre egy hónap során, az Oracle szolgáltatási feltételeinek megfelelően a felhasználó szolgáltatási kedvezményeket kérvényezhet. Ezzel szemben más szolgáltatók nem vállalnak garanciát a teljesítményre.