A Sanatmetal Kft. WIWE diagnosztikai divíziójának standja egyedüli magyar kiállítóként szerepelt a világ legnagyobb mobiltechnológiai csúcstalálkozóján Barcelonában. Jelentős nemzetközi érdeklődés kísérte a magyar innovációt.
Február 26 és március 1 között zajlott Barcelonában a Mobile World Congress, a világ legnagyobb mobiltechnológiai kiállítása és kongresszusa, a 205 országból érkezett 107 ezer látogató és 2700 kiállító részvételével.
Az egri Sanatmetal Kft. harmadik alkalommal vett részt a rendezvényen, ezúttal egyedüli magyar kiállítóként, termékbemutatót, ingyenes EKG mérést és kiértékelést ajánlva standján a 4 napos rendezvény során. Az érdeklődő disztribútorok, befektetők, innovációs szakemberek között kanadai, német, olasz, svájci, spanyol, angol, de még új-zélandi és dél-afrikai is volt, mindegyikük méltatta a készülék dizájnját, pontosságát, klinikai hátterét, a termék alapjául szolgáló innovációt.
„A WIWE egész egyszerűen a kiállítás leginnovatívabb, legnagyszerűbb terméke! Mivel évekkel ezelőtt volt egy súlyos szívbetegségem, mindig is arról álmodtam, hogy milyen nagyszerű lenne, ha megjelenne egy megbízható mobil EKG a piacon, amivel rendszeresen figyelhetném a szívem egészségét…erre most itt van a kezemben!” – nyilatkozott egy új-zélandi üzletember.
Az innovációk között bemutatásra került a WIWE mobil EKG az MWC Showcase Színpadon, ahol felkeltette befektetői körben az érdeklődést: amerikai befektetők ajánlottak finanszírozási lehetőséget a WIWE USA piaci terjeszkedésére.
Számos innovációs szakember és a sajtó képviselői is meglátogatták a standot, többek között a Radio Catalunya riportere, Dr. Enrique Dans, a nemzetközi hírű IE Business School innovációért felelős professzora, vagy az El Periodicó tech rovatának vezetője.
A WIWE részt vett a Barcelonai Magyar Főkonzulátus által szervezett nagy sikerű networking esten is, ahol spanyol és magyar vállalatok képviselői ismerkedhettek egymás tevékenységével és mélyíthették üzleti kapcsolataikat, többek között a WIWE felhős platform fejlesztésének területén.
A Megelőzés Évének jegyében két jelentős Facebook kampányt is indít a vállalat márciusban a WIWE felhasználók körében: az egyikhez visszajelzések, WIWE fotók, sikertörténetek, selfie-videók beküldését várják, a másik célja pedig az, hogy minél több mérési eredményt gyűjtsenek családi és baráti körben, ezzel népszerűsítve a WIWE által kínált megelőzés, korai felismerés és egészség-promóció lehetőségét, értékes nyereményekért.