Többéves együttműködésről állapodott meg a Ducati Team MotoGP világbajnokságon résztvevő csapatával a Lenovo. A partnerséggel a Lenovo célja a márka nemzetközi ismertségének további erősítése és a legkedveltebb márkák közötti pozicionálása.
Az idei szezon kezdetével a Lenovo vezető technológiai partnerként számítógépeket, tableteket és szervereket biztosít a Ducati számára a versenypályákon és a pályákon kívül egyaránt. A partnerség közös fejlesztési és együttműködési fejlesztésekre is kiterjed a csapatteljesítmény növelése érdekében.
„A MotoGP egyre jelentősebb nemzetközi népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy világszerte milliók követik. A Ducati 90 éves öröksége, valamint az innovációra, gyorsaságra és kiváló teljesítményre való törekvése, tökéletesen illeszkedik a Lenovo cégtörténetéhez és termékfejlesztéssel kapcsolatos célkitűzéseihez. Nagy izgalommal tölt el bennünket a partnerségnek köszönhető márkajelenlét és az is, hogy a csapatok fejlődését Lenovo termékekkel támogathatjuk” – tájékoztatott Gianfranco Lanci, a Lenovo Corporate elnöke és ügyvezető igazgatója.
„Nagy örömünkre szolgál a Lenovóval, a világ egyik legnagyobb személyi számítógépeket, fogyasztói, kereskedelmi és adatközpont technológiát előállító vezető vállalatával kötött együttműködésünk. kötött fontos partnerségünk bejelentése. Annak érdekében, hogy ne csak a MotoGP-n, hanem a vállalaton belül is képesek legyünk megküzdeni minden új kihívással, gondolnunk kell IT és digitális kapacitásaink fejlesztésére is. Ebben partnerünk, a Lenovo erős és sokoldalú számítógépes hardverekkel segít minket. A Ducati versenyre és eladásokra kínált motorkerékpárjai mindemellett kiválóan alkalmasak a Lenovo legújabb technológiáinak tesztelésére e gyümölcsözőnek ígérkező partnerség keretében” – tette hozzá Claudio Domenicali, a Ducati Motor Holding vezérigazgatója.