Az új szabályok kidolgozását leginkább az NBC legnagyobb riválisa, a CBS akarja, amely a sport.com site-ot működteti. Nincs könnyű helyzetben, mert az NBC 2008-ig megvásárolta az olimpiai közvetítések jogát (3,5 milliárd dollárt fizetett érte), és a NOB nem valószínű, hogy csorbítani akarná a jogait legnagyobb szponzorának, amelytől bevételeinek több mint a fele származik.
A NOB szóvivője, Servan-Schreiber viszont elképzelhetőnek tartja, hogy akár már a 2002-es téli Olimpián is valamilyen szerepet kaphat az internet, mivel a jegyek 99 százalékát az interneten értékesítették.
A szabályok lefektetése viszont nem megoldható a szerzői jogok pontos körülhatárolása nélkül. A Napster olyan technológiát hozott létre, amelynek segítségével a kalózmásolatok ellenőrzés nélkül pillanatok alatt világszerte cserélhetőkké váltak. Servan Schreiber szerint az internetes technológia ma még nem rúghat labdába a tévé közvetítések mellett, de az új médiának is helyet kell engedni és ehhez folyamatos párbeszédre van szükség.