Az MKB Bank Zrt. új informatikai rendszer használatára áll át („Átállás”), amely kizárólag a pénzintézet tervezett, időszakos informatikai leállásával valósítható meg. Az informatikai leállás 2018. június 29. (péntek) 17:45 óra és 2018. július 5. (csütörtök) 08:00 között valósul meg.
Az informatikai leállás időtartamán belül
Az informatikai leállás időtartama alatt az MKB Bank Zrt. pénzügyi és befektetési szolgáltatásai, a bankkártya-szolgáltatás kivételével, sem személyesen, sem elektronikus csatornákon, sem a TeleBANKár ügyfélszolgálaton keresztül nem lesznek elérhetők.
Az MKB Bank Zrt. által kibocsátott bankkártyák vásárlásra és ATM-ből történő készpénzfelvételre, a korábban letöltött és telepített MKB Pay szolgáltatás pedig vásárlásra, a leállás időtartama alatt is használhatók a bankszámla, illetve a hitelkártyaszámla fedezetének összegéig. Az MKB Bank Zrt. a bankkártyaletiltás lehetőségét is biztosítja.
Fizetési és egyéb megbízások
Ezt követően, fizetési és egyéb megbízások legközelebb – elektronikus úton és személyesen egyaránt – 2018. július 5. (csütörtök) 08:00 órától nyújthatóak be.
Az MKB Bank Zrt. bankfiókjaink nyitvatartási rendje:
Az MKB Bank Zrt kéri ügyfeleit, hogy pénzügyi tranzakcióikat időzítsék az informatikai leállás időtartamát megelőző, vagy azt követő időszakra, illetve az eddig megszokott banki ügymenetük tervezése során vegyék figyelembe az informatikai leállásból adódó, időszakos változásokat.
Az MKB Bank Zrt jelen tájékoztatása nem teljes körű, ezért az MKB Bank Zrt. kéri ügyfeleit, hogy olvassák el a részükre korábban megküldött, az Átállással kapcsolatos hivatalos írásbeli tájékoztatókat.
A további tudnivalókról részletes tájékoztatást kaphatnak az MKB Bank Zrt. bármely bankfiókjában, a www.mkb.hu/megujulas honlapon, illetve a folyamatosan működő TeleBANKár ügyfélszolgálaton, melyet lakossági ügyfelek a 06 80 333 660-as telefonszámon, vállalati ügyfelek a 06 80 333 770-es telefonszámon érhetnek el. Az MKB Bank Zrt. külföldről hívható ügyfélszolgálati telefonszáma: 36 (1) 373-3333.