Az idén 150 éves vasúttársaság a jubileumi mozdonyáról készített fényképek közzétételére buzdít 2018. augusztus 13. és 30. között meghirdetett nyereményjátékában.
A 150 év, 150 like című játék értékes nyereményeire a MÁV-csoport Instagram-oldalának követői pályázhatnak. A játékban azok a felhasználók vehetnek részt, akik az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról készített felvételüket megosztják a közösségi oldalon. A nyertes pályaművet a százötven nyelven feliratozott Taurus mozdonyról készült, és #máv150, valamint @mavcsoport.hu jelöléssel ellátott, legalább 150 kedvelést összegyűjtött felvételek közül választja ki a nemzeti vasúttársaság.
A nyertes kép készítője értékes – a fotózáshoz és a vasút világához köthető – ajándékokkal lesz gazdagabb. A nyeremény átadására a jubileumi év kiemelt eseményeként a budapesti Magyar Vasúttörténeti Parkban 2018. szeptember 8-9-én tartandó Nemzetközi Vasúti Járműparádé és Étkezőkocsi-találkozón kerül sor.
A MÁV a Magyar Államvasutak megalakulásának másfél évszázados évfordulója alkalmából a közösségi média lehetőségeit kihasználva köti össze a vasútrajongókat, és népszerűsíti a kötöttpályás közösségi közlekedést.
Júliusi indulása óta a MÁV-csoport Instagram-oldalához már közel ezren csatlakoztak, az oldal szerkesztői naponta közölnek a vasúti közlekedéssel kapcsolatos felvételeket. A játék szervezői bíznak abban, hogy a vasúttársaság másfél évszázados működésének emléket állító mozdonyról készített hangulatos fotók megosztása erősíti a sínek világát kedvelő felhasználók közösségét, és népszerűsíti a vonatközlekedést.
Kövesse ön is a nemzeti vasúttársaság Instagram-oldalát (keresse a @mavcsoport.hu felhasználót), és készítsen fényképet a vasúttársaság 150. születésnapját ünneplő mozdonyról! A játékról további részletek a www.mavcsoport.hu/mav-csoport/150-ev-150-like oldalon találhatók.
Az Instagramnak világszerte több mint 1 milliárd felhasználója van, hazánkban is több mint 1,5 millióan regisztráltak az oldalra. A többnyire 34 év alatti fiatalokból álló felhasználók száma dinamikusan növekszik. Az utazás – köztük a vasúti közlekedés – régóta az egyik legnépszerűbb téma a közösségi felületen.