Több Wall Street elemző figyelmeztet: az internet-óriás Yahoo nem valószínű, hogy teljesíti pénzügyi céljait. A Deutsche bank elemzője elképzelhetőnek tartja, hogy a már most 5 százalékos részvényesést elkönyvelő Yahoo a 33 dollár 31 centes árról akár 17 dollárra csökkenhet.
Sok piaci szakértő immáron nem tartja jó befektetésnek a cég részvényeinek megvásárlását, és legfeljebb hosszútávú hasznot lát lehetségesnek. A vállalat már most sokat vesztett értékéből, ha figyelembe vesszük az elmúlt év legmagasabb, 250 dolláros árfolyamát. Pénzügyi körökben már régebb óta beszéltek egy esetleges leértékelődésről, mivel a Yahoo nagyon nagy részben függ a megrendelt reklámoktól.
A CNet elemzője szerint az online reklámpiac az elsők között érezte meg a piac lanyhulását, a legtöbb hirdető csökkentette megrendelései számát, vagy felfüggesztette megrendeléseit. A reklámpiac beszűkülése nem online probléma, a hagyományos médiák esetében is megfigyelhető. A szakértők szerint a Yahoo-nak egy hagyományos partnerre lenne szüksége egyensúlya fenntartásához, lehetőleg olyanra, mely megfelelő pozíciókkal rendelkezik Európában és Ázsiában.