Csalók élnek vissza a UPC nevével

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 17. 10:09

Az elmúlt időszakban megszaporodtak a szolgáltatás átírásával kapcsolatos jogosulatlan visszaélések, amelyek során csalók élnek vissza a UPC nevével és ügyfeleinek jóhiszeműségével. 

A vállalat azt javasolja előfizetőinek, hogy minden esetben az ügyfélszolgálattal egyeztessenek, amennyiben előfizetésüket más nevére szándékoznak átíratni.  

 

Ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve ajánlják fel, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy – közlésük szerint – terhet vegyenek le a vállukról. Mindezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket (médiabox, modem).

 

A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor átírási kérelemmel keresik meg őket telefonon vagy interneten keresztül, egyeztessenek az ügyfélszolgálattal a folyamatot illetően, annak érdekében, hogy az esetleges visszaélések és anyagi károk megelőzhetők legyenek.

 

A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólagosan az átvállalóra terheli. A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig kizárólagosan az átírási kérelem sikeres elbírálását követően a UPC által történik meg.

 

A vállalat mindent megtesz annak érdekében, hogy a hasonló visszaéléseket megakadályozza, ezért ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél. Egyúttal arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.