Csermely Ákos szavaival éve "dőlnek a regisztrálók" a szeptember 25-én kezdődő Internet Hungaryra, és a hátralévő három napban - amíg normál áron lehet jegyet vásárolni a konferenciára - feltehetően eléri, sőt, meghaladja a résztvevők száma a 2400 főt.
Akik a jövő hét keddjét, szerdáját a siófoki Hotel Azúrban fogják eltölteni, tulajdonképpen több tucat minikonferencián vesznek részt, az alábbi témák mindegyikéről több előadást hallgathatnak meg, összességében mintegy 400 előadótól. (Érdemes mindezt az Internet Hungary honlapján tanulmányozni, ahonnan pdf-ben is letölthetjük a programot, az egyes témakörökre kattinthatunk is a részletesebb kifejtésért, és - természetesen - regisztrálhatunk is).
Szeptember 25., kedd:
– Számok, képletek, algoritmusok. – a mesterséges intelligencia és az ember.
– 6 millió ember = 6 millió vásárló?
– Ki– és bevásárlások a Digitális Ökoszisztéma piacterén.
– A display (V-) diadala.
– Egybeolvadt piacterek: az off- és online piacterek együttes kezelése.
– A kereskedelemi diszrupció lovagjai a kereskedelemben.
– Feladjuk a leckét: élmény az online fizetés világában.
– Értékesítési láncok a kettős piactéren.
– Érzelemmarketing: mert emberekhez szólunk.
– Service/ Strategy design - “Máz alatt a váz”.
– Ad tech, programmatic workshop.
– A szórakoztatás szélessávon érkezik!
– Az esport teret kér magának.
– A diszruptív paradoxon: a hirdető, a tartalom és a terjesztés új viszonyai.
– Az az influencer, aki kiérdemli hogy kövessék!
– Szövegeinkkel hatunk! Hat szó, amely el kell mondjon mindent!
Szeptember 26., szerda:
– Mit tanulhatunk tőlük? A turizmus és szállodaipar digitalizálódása.
– Csak semmi érzelem: Higgyünk inkább a tényeknek. Adatmarketing.
– Belül, vagy kívül tágasabb? Az online kereskedelem határon túli terjeszkedése.
– Logikai kérdések a logisztika körül. A szűk keresztmetszet meghatározása.
– Ügyfelek szolgálata = ügyfélszolgálat. Keressük a legerősebb láncszemet.
– Vezetők és vezetettek: veszélyes és gonosz emberek a munkahelyeken.
– A döntéshozatal művészei.
– A munkavállalók új mentorai: a munkaadók.
– A teljesítményalapú influencerek.
– Saját tartalomgyártásban érdekeltek. Vagy a tartalmat, vagy a hirdetést kell eladnod.