Az értékesítési adatok azt mutatják, hogy a HP lézernyomtató-piaci részesedése 70%, ami azért is fontos eredmény, mert a stagnáló magyar piacon 10%-os növekedést tudtak realizálni. A cég részesedése a tintasugaras nyomtatók piacán több mint 50%, 2000-ben az értékesített tintasugaras nyomtatók száma 32 százalékkal volt magasabb az előző évi eredménynél.
A Unix-szerverek eladásából származó árbevételt megduplázták, ami elsősorban az alapszintű és a középkategóriás szerverek rendkívüli népszerűségének köszönhető. A nagyvállalati adattárolási termékek értékesítéséből eredő bevétel több mint 80 százalékkal nőtt.
A személyi számítógépek értékesítésének árbevétele közel 50 százalékkal emelkedett, a HP részesedése az asztali PC-k piacán 10%, a noteszgépekén 7,5, a PC alapú szerverekén pedig 20%. Az üzleti PC-k teljes piacán a HP a második: 2000-ben csaknem 20 000 asztali és mobil személyi számítógépet, illetve netszervert értékesített.
A tanácsadási (consulting) üzletág 60 százalékos bevételnövekedéssel számolhat, számos új megbízást is kapott, amely várhatóan tovább szélesíti a vállalatnál rendelkezésre álló szakértelmet, elsősorban az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM), a telekommunikációs működésbiztosítási szolgáltatások, az egységesített kommunikáció (unified communication), az e-services, illetve az alkalmazásfejlesztés terén.