Kiváló teljesítményről és 5,5%-os árbevétel-növekedésről számolt be a UPC Magyarország 2018 harmadik negyedévében. A teljes üzleti évre kiható kitűnő eredmények elsősorban a dinamikusan fejlődő üzleti- és mobil szolgáltatásoknak és az erőteljes hálózatfejlesztési tevékenységnek köszönhetők. Folyamatos beruházási tevékenységének keretében, saját és állami forrásokból – a Szupergyors Internet Program részeként – a UPC már megkezdte korszerű hálózatainak átadását a monori körzetben.
A szeptemberben megújított Happy Home csomagajánlatok és az újonnan bevezetett Wifi Power Pack rendszer is hozzájárultak a cég jó teljesítményéhez.
2018 harmadik negyedévének legfontosabb üzleti eredményei:*
Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója:
“2018 harmadik negyedévében tovább fejlesztettük Happy Home csomagajánlatainkat: megnöveltük a belépő internetsebességet, kiszélesítettük a tévécsatorna-kínálatot és elindítottuk az integrált Wifi Power Pack rendszert. Ezzel még nagyszerűbb és megbízhatóbb szolgáltatásélményt kínálunk ügyfeleinknek, és a család minden tagja élvezheti innovatív megoldásainkat – több képernyőn, stabil netkapcsolattal, a pincétől a padlásig. Folyamatos beruházásainkkal arra törekszünk, hogy kiemelkedő minőséget biztosítsunk egy erősen kiélezett piaci versenyben. Ennek érdekében még több lakossági és üzleti ügyfelünk számára tesszük elérhetővé szupergyors szélessávú hálózatunkat és innovatív szolgáltatásainkat.”
Több mint 2,15 millió előfizetés és 865 000 ügyfél 2018 harmadik negyedévében:
_____________________
* A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.