A Fujitsu bejelentette RunMyProcess workflow-automatizációs és webfolyamat-integrációs platformja frissítését. A továbbfejlesztett felhasználói felület mellett a frissítés fontos produktivitásnövelő komponenseket is tartalmaz, köztük teljesen integrált online súgófunkciót és továbbfejlesztett tömeges adatkezelési képességeket.
A Fujitsu RunMyProcess egyetemes integrációs platformot kínál a helyben telepített, valamint a felhőben, a hibrid környezetben és a hálózat peremén futó rendszerekhez, gyökeresen átalakítva ezzel a vállalati működést. A felhőalapon fejlesztett Fujitsu RunMyProcess az agilis fejlesztés elveit alkalmazva lehetővé teszi a skálázható és észszerűsített nagyvállalati workflow-megoldások gyors integrálását Google Apps, Office 365 és IBM Notes környezetekbe. A ServiceNow, az SAP, a Salesforce, az Oracle és más nagyvállalati alkalmazásokkal összehangolt működés segít a maximumot kihozni a meglévő beruházásokból és egységes, gördülékeny digitális élményt nyújt a munkavállalóknak és az ügyfeleknek.
A Fujitsu RunMyProcess frissítése a gyors, gazdaságos és skálázható üzleti modellek új korszakát hozza el a munkafolyamataik ésszerűsítésére és működésük megújítására törekvő vállalatoknak. Az átalakítás valamennyi szervezeti funkcióra hatást gyakorol. Lehetővé teszi olyan, teljesen új folyamatok kialakítását is, amelyek fokozzák az operatív teljesítményt, és a gyorsaság, a költségek, a megbízhatóság és az ügyfélkiszolgálás szempontjából is előnyöket hordoznak.
Az ügyfelek sok éve nagyra értékelik a Fujitsu RunMyProcess platformra épülő digitális innovációkat. Az ausztrál Berendsen Fluid Power például nemrég a Fujitsu RunMyProcess felhasználásával automatizálta a hidraulikus munkahengerek javításánál alkalmazott szervizfolyamatait. A vállalat korábban papíralapú dokumentumokon és Excel-táblázatokban követte nyomon a fontosabb megbízások előrehaladását. Ez az azonban időigényes és nagy emberi hibakockázattal járó megoldás volt. A Berendsen hatékonyabb, automatikus módszert keresett a folyamatok kézben tartására. Most a folyamat – a javításra beérkező munkahengerek átvételétől az ajánlatadásig – teljes körűen integrált és automatizált módon zajlik. A javítóműhely munkatársai iPaden futtatják a vállalat igényei szerint testre szabott RunMyProcess alkalmazást.
Ben Johnson, az ausztrál Berendsen Fluid Power ügyvezető igazgatója így nyilatkozott: „Állandóan törekszünk az új, hatékonyabb folyamatok kialakítására, és eddig mindig képesek voltunk előre kiszámítani és túlteljesíteni ügyfeleink igényeit. A Fujitsu RunMyProcess részét képező workflow-motor fontos szerepet játszik a folyamatos fejlesztésben, és a Fujitsuval folytatott, rendkívül eredményes együttműködéssel együtt hozzájárul, hogy sokkal gyorsabban tudjuk rögzíteni és a szükséges adatbázisokba integrálni a releváns adatokat. A műhelyben tevékenykedő kollégák szívesebben dolgoznak így, mert ezzel a módszerrel időt és többletmunkát takaríthatnak meg. Becslésünk szerint mintegy 40%-kal sikerült fokoznunk a javítási folyamat hatékonyságát a RunMyProcessnek köszönhetően.”
Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója hozzátette: „A digitális technológia elterjedése korlátlan lehetőséget biztosít számunkra a korábban elképzelhetetlen, új folyamatok és szolgáltatások létrehozására. A Fujitsu RunMyProcess platform ösztönzi az innovációt, ugyanakkor kiküszöböli a nagyszabású hirtelen változtatások költségét és kockázatát. Egyetemes integrációs platform a folyamatok és rendszerek, valamint a vállalati működés átalakítására. A teljes szervezetre kiterjedő, egységes és kifogástalan digitális élményt hoz létre helyben, a felhőben és a hálózat peremén. A RunMyProcess platformmal rendkívül jól skálázható, inkrementális lépések hajthatók végre a gyors innovációhoz, változtatáshoz, valamint az ügyfelek és a dolgozók szükségleteit is pontosan kielégítő megoldások kialakításához.”