A Visa várakozásai szerint a fizetési piacon hamarosan kialakul a u-commerce-ként emlegetett univerzális kereskedelem, amelybe tér- és időbeli megkötöttség nélkül, bárki, bármilyen módon, számos modern fizetési eszköz (pl. mobiltelefon, PDA vagy set-top box) segítségével bekapcsolódhat.
Az új tranzakciós csatornákban a Visa márka animációs logója (zászlója) a művelet kezdetekor mintegy két másodpercre tűnik fel, a Visa-hangeffektus pedig tájékoztatja a vásárlót, hogy a Visa fizetési környezetében tartózkodik.
Az animációs logó használata a jelenleg fejlesztés alatt álló, új technológiai termékek megjelenésével párhuzamosan tovább bővül majd, néhány éven belül pedig a világ piacainak legnagyobb részén látható és hallható lesz. Lengyelországban jelenleg folyik az akusztikai elemet tartalmazó új logót népszerűsítő rádiós reklámkampány. A Visa többféle felhasználási területen szeretné alkalmazni az új logót, többek között a Visa weboldalra (www.visa.com) történő bejelentkezés és a fizetési tranzakciók lebonyolításának részeként.
Az új logót a különféle interaktív tranzakciós csatornákkal kapcsolatos stratégiai, márkaépítési és technológiai szolgáltatásokra szakosodott, vezető nemzetközi e-business fejlesztőcég, az AGENCY.COM készítette a Visa részére.