A Marketing Database Associates angliai kirendeltsége WebCall néven olyan szolgáltatást indított, amelynek segítségével on-line vásárlás közben megbeszélhetjük az eladókkal mindazokat a kérdéseket, amelyeket a hagyományos vásárlásnál is tisztázni szoktunk.
Felmérések szerint a weben kezdett vásárlások 60 százaléka nem fejeződik be, mivel a potenciális vásárlók nem kapnak gyors és megnyugtató választ kérdéseikre, mint például, mennyire biztonságos a kártyával történő fizetés, van-e raktáron a kiválasztott áru és hogyan lehet visszacserélni, ha mégsem tetszik. Csak ebben az évben 6 milliárd dollár veszteség éri az on-line boltok eladóit emiatt, és a következő öt év alatt a veszteség elérheti a 173 milliárd dollárt.
Az MDA által indított új szolgáltatás segítségével a vevőknek nem kell kilépniük az internetkapcsolatból, ha valami problémájuk van, on-line beszélhetnek az éppen szabad eladóval - írja az ElectricNews.