A hírességekkel kapcsolatos álhírek mellett az interneten egyes vállalatokat illetően is jelennek meg hamis információk. Ezek nagymértékben befolyásolták az adott cégek részvényárfolyamait. Vannak például olyan ravasz hackerek, akik például az amerikai CNN hírtelevízió vagy az MTV zenetévé oldaláról hivatalos logo-kat töltenek le, amelyeket álhírekkel teli e-mailek fejlécébe illesztenek. Így terjedhetett el Eminem halálhíre is.
"Az internet a klasszikus média számára eddig nem volt más, mint egyfajta teszt egy nagy kísélretsorozatban" - mondta Wersig. A minőség fogalmát mindenekelőtt pontosan meg kell határozni. "Nem tudjuk még, hogy ebben a témában tulajdonképpen mit jelent a minőség." A szakértők véleménye szerint az a probléma, hogy az internetes médiát az aktualitás kényszere tartja nyomás alatt. "A kevésbé komoly médiumok elhalásszák egymás elől a szenzációkat, anélkül, hogy leellenőriznék a forrást - maguk az újságírók állítanak csapdát a hitelességnek."