Az Euronics is nagy bejelentést tett a közelmúltban nyilvánossá vált kereskedelmi fúzió híre után: a műszaki piac tapasztalatát egyesíti a cégben!
Az elmúlt években a vállalat vezetése tudatosan alakította át a menedzsmentet, 2019-ben pedig az Euronics márka teljes imidzsváltását tűzte ki célul. A több éven át zajló, belső megújulási folyamatoknak köszönhetően a kereskedelmi piac kiváló vezetői egyesítik erőiket.
Az Euronics is egyesít, de másképp
Az összesen több mint 100 év tapasztalattal rendelkező Euronics csapat (a fotón balról jobbra), Hunyady László, marketing és értékesítési igazgató, Zentai Gergely, műszaki igazgató, Fazekas Zsolt, alapító-tulajdonos, Fazekas Bálint, nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgató, Dr. Sándor Lilian, gazdasági és jogi igazgató, Rohrböck András, beszerzési igazgató, Tóth József, logisztikai igazgató, Juhász Szabolcs, hitel és egyéb szolgáltatások igazgató, Kóbor Attila, informatikai igazgató a vállalat 1250 dolgozójával együttműködve valósítja meg a 2019-es terveket.
„Büszkék vagyunk rá, hogy olyan hazai és nemzetközi tapasztalattal rendelkező kollégák kerültek az Euronics élére, akiknek tudása, hozzáértése alapozta meg a cég fennállásának legnagyobb árbevétel-növekedését, ezáltal vállalatunk piaci pozíciója tovább erősödik. Erőinket tehát nem kereskedelmi fúzióval, hanem belső megújulás révén egyesítettük, egységesítettük.” – nyilatkozta Hunyady László a bejelentés kapcsán.
Az egységesítéssel a 2019-es megújulási lépések hatásai hamarosan országszerte is érezhetők lesznek.