A különleges hátlapi dizájnjairól is ismert, főként fiataloknak szánt okostelefon márka kabalaállata a szuperképességekkel bíró husky, melynek a karakterterveit egy pályázat keretében álmodták meg a MOME hallgatói.
A Honor Magyarország telefontok- és pólódizájn tervező pályázatot hirdetett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Média Intézetének Tervezőgrafika szakos hallgatói számára. A pályázati felhívás célja, hogy a Honor ösztönözze és elismerje a MOME hallgatói kreativitását és gyakorlati lehetőséget biztosítson a mintatervezésben azáltal, hogy az általuk tervezett grafikák késztermékeken köszönnek vissza, és a Honor márka kedvelői által megnyerhető relikviákká válnak.
A Honor főként a fiatal, Y és Z generációkra fókuszál, a márka stratégiájának részeként pedig igyekszik a fiatalokat minél jobban bevonni a Honor világába. Éppen ezért a kabalaállat tervezése kapcsán is a fiatal tehetségekre, a MOME tervezőgrafikus hallgatóira esett a választás.
A pályázat középpontjában az egyedi megjelenés, az izgalmas, vicces vagy érdekes témafeldolgozás áll. A Honor kabalaállata a husky, ennek szeretné megtalálni a megfelelő megjelenítési módját, melyben a kutya egyfajta szuperhősként jelenik meg egy fiatalos, esztétikus és újszerű grafikai stílus formájában.
A MOME hallgatói a karakter megrajzolása mellett pólóra és telefontokra is alkalmas grafikákkal készültek, a 14 pályamunka közül pedig a Honor online közössége szavazhatja meg a legjobb 10-et, amelyből végül majd a szakmai zsűri választ győzteseket. A szavazás ezen a linken érhető el. A pályázat első helyezettje 150.000 , a második 100.000, a harmadik 50.000 forintos díjban részesül. A közönségszavazás a Honor Magyarország hivatalos Facebook oldalán a mai naptól két héten keresztül tart.
A zsűri tagjai: Vargha Balázs, a MOME Média Intézet Tervezőgrafika Tanszék vezetője, Ament Amarilla, a Honor Marketing és PR kommunikációs vezetője és Kolozsvári Antal, a TCCM Honor országmenedzsere.