A Dataquest legfrissebb kutatása szerint a hálózati eszközöket szállító 3Com Magyarország forgalma jelentős, 30%-os növekedést mutat az előző negyedévhez képest. Ezzel az eredménnyel az amerikai cég magyarországi képviselete érte el a legjobb helyezést az európai 3Com képviseletek között.
Bartucz László ügyvezető igazgató szerint jövő év első negyedévében további növekedésre lehet számítani a hazai piacon, annak ellenére, hogy a világ többi részén az iparág általános recesszióval küzd. A mostani fejlődés egyik alapját a partneri kör rohamos bővítése jelentette. A viszonteladói hálózatnak már több mint 200 szerződött tagja van, teljes lefedettséget biztosítva ezzel az országban. Az eredményeket az anyacég azzal is elismeri, hogy Budapestre helyezték a kelet európai marketing központot.
A hazai siker másik tényezője, hogy az ősszel a 3Com Corporation története során minden eddiginél nagyobb számú új eszközt mutatott be. Különösen figyelemre méltó a Gigabit Ethernet technológiát támogató SuperStack 3 switch és az teljesen IP alapú NBX100 telefonközpont. A 3Com növekedési stratégiája a mai hálózati piac legfontosabb új jellemzőire (web alapú vállalati tevékenységek; hang, adat és videó konvergenciája; a felhasználóknak nagyobb mobilitást biztosító vezeték nélküli hálózatok) épül.
Időközben felröppent az a hír, miszerint a 3Com cég létrehozta 100%-os leányvállalatát, a Commworks Corporation-t, amely a szolgáltatói (service provider) piacon aktivizálja magát, fejlett IP hálózatokat építve hálózati szolgáltató cégek számára az egész világon.