A Fujitsu pozitív szállítói értékelést kapott* a Gartner nemrég közzétett idei jelentésében. A vállalat a termék/szolgáltatás, a támogatás/ügyfélkezelés, az árstruktúra és a stratégia alapkategóriák mindegyikében jól teljesített.
Takahito Tokita, a Fujitsu Limited elnöke és képviselő igazgatója így nyilatkozott a korábbinál kedvezőbb értékelésről: „Globális üzleti stratégiájával összhangban a Fujitsu hozzásegíti a digitális átalakulás útján haladó vállalatokat a sikeres üzleti működéshez. Meggyőződésünk, hogy a Gartnertől kapott elismerés az ügyfelek megbízható partnereként elért folyamatos fejlődésünket tükrözi.”
Majd így folytatta. „A Gartner pozitív értékelése igazolja portfoliónk erősödését, és elismeri, hogy világszerte egyre hatékonyabban tudjuk támogatni ügyfeleinket a digitális átalakulás kihívásainak legyőzésében. Emberközpontú innovációs szemléletünk jegyében, szakértelmünket és képességeinket bevetve, lehetővé tesszük számukra, hogy minden területen reagáljanak a diszruptív változásokra, különös tekintettel a jövő olyan meghatározó technológiáira, mint a mesterséges intelligencia, a dolgok internete, az internetes biztonság, a hibrid IT, a felhőszolgáltatások, vagy a kvantumszámítástechnika által inspirált Digital Annealer.”
A Fujitsu több jelentős új szerződést is bejelentett az utóbbi egy évben, amelyek keretében tovább segíti ügyfeleit a gyors ütemű digitális átalakulásban. Ezek egyike egy hat évre szóló, 60 millió euró értékű megállapodás az Európa második legnagyobb adósságkezelőjeként ismert Lowellel a szervezet növekedési stratégiájának gyorsításáról, valamint hat európai országra kiterjedő IT-működési modellje egységesítéséről és szabványosításáról. Egy másik megbízás keretében a Fujitsu egy új, modern IT-rendszert vezet be a Borregaard vezető norvég biofinomítónál. A Husqvarna Csoport újabb három évvel hosszabbította meg IT-infrastruktúra kiszervezési projektjét a Fujitsuval, amely tovább támogatja az erdészeti, parkgondozási és kertészeti célú gépeket és eszközöket gyártó globális nagyvállalatot digitális átalakulása megvalósításában.
___________
* A Gartner szállítói értékelése különböző szempontokból vizsgája a technológiaszállítók teljesítményét, ideértve a stratégiát, a szervezetet, a termékeket, a technológiát, a marketinget, a pénzügy életképességet és az ügyféltámogatást. Az értékelést rendszeresen felülvizsgálják és frissítik.