Rekordnagyságú második negyedéves és első féléves árbevételről számolt be gyorsjelentésében az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalatcsoport 2019 április-júniusi időszakában 15,63 ezer milliárd won (13,40 milliárd dollár) konszolidált árbevételt ért el, ami 4,1 százalékkal múlja felül az egy évvel korábbit, míg a második negyedévi üzemi eredmény 652,3 milliárd wont (559,4 millió dollár) tett ki.
A forgalom emelkedése elsősorban a háztartási gépek és a légkondicionálók értékesítéséből származó rekordárbevételnek, valamint az üzleti megoldások üzletág által gyártott és forgalmazott kereskedelmi LED- és OLED-kijelzők, illetve napelemek iránti megnövekedett keresletnek köszönhető. Az árbevételben kisebb súlyt képviselő járműalkatrész-üzletág negyedéves forgalma több mint 60 százalékkal nőtt, az infotainment-termékek és az elektromos autókban használatos komponensek iránti erősebb keresletnek betudhatóan.
A társaság arra számít, hogy a harmadik negyedévben a versenyképes középkategóriás mobiltelefonok bevezetése és az 5G-képes eszközök iránti igények növekedése javítja majd a mobilüzletág teljesítményét, míg a szórakoztató elektronikai üzletágban a prémium kategóriás termékek – azaz az OLED és nanocellás tévék, illetve a nagyképernyős UHD televíziók – piaca fog növekedni.