Egy rövid Early Bird időszak után a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, "Az Év Honlapja". A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi.
Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület az elmúlt évek alatt nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A robbanásszerűen növekvő digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák) térhódításával az automatizált rendszereknek is fel van adva a lecke, hogy aktív életmód közösségeket építve szolgálják a modern fogyasztókat.
„Az MMSZ elnökeként egyben a Marketing Summit projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt jó példákat mutassuk a szakmai közönség számára. Egy cég weboldala az első számú marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.
A szervezők továbbra is 25 kategóriában keresik a legjobb honlapokat és digitális megoldásokat. Pályázni immár angol nyelvű oldalakkal is lehet, mivel számos elismert, hazai webfejlesztő lépett nemzetközi szintre, de a magyar fejlesztés továbbra is elvárás. Magyarország legjobb honlapjaiból néhányat jövőre beneveznek a nemzetközi "World Summit Awards" versenyre is.
A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat.
A pályázatokat 2019. október 15-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon.
Az ünnepélyes díjátadóra 2019 novemberében kerül sor.