A Honor nemzetközi okostelefon és okoszeszköz márka 2019-ben jelentős növekedésről számolt be a Kínán kívüli piacokon. Az év első három negyedévében 21 százalékos növekedést ért el a leszállított okostelefonok darabszámát illetően, az előző év ugyanazen időszakához képest.* Jövőbe mutató, 1+8+N stratégiájának** is köszönhetően pedig 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma ugyanebben az időszakban.*** A márka tovább erősítette jelenlétét a kulcspiacokon, Oroszországban 25 százalékos piacrészesedéssel bír.****
A Honor viselhető okoseszközeinek további sikereit az új Honor MagicWatch 2 is támogatja, amelyet több elismeréssel díjazták a CES 2020 alatt. A díjak méltatták a márka termékekeit, stabil üzleti teljesítményét, fejlesztéseit és nemzetközi ismertségének növekedését.
A CES 2020 legjobb terméke díjat a Honor MagicWatch 2 kapta. A márka második generációs okoseszköze olyan nemzetközi szakmai médiumoktól kapta az elismerést, mint az Android Headlines, a PocketNow és az Ubergizmo. A Honor Band 5 okoskarkötő pedig bekerült az Android Authority által legjobbnak ítélt, CES-en bemutatott termékek közé.
Mindezek mellett a Honort az IDG beválasztotta a top 15 nemzetközi okostelefon márka közé, többek között a márka 5G okostelefonok terén folytatott fejlesztéseinek köszönhetően.
“Rendkívül sokat jelent számunkra, hogy az IDG a legjobb márkák közé sorolta a Honort. Ez az elismerés alátámasztja 1+8+N stratégiánk sikerét, melynek célja egy integrált okoseszközökből álló ökoszisztéma kiépítése. A Honor továbbra is fontos szerepet kíván betölteni az innováció, az 5G technológia elterjesztése és az okosotthon elősegítése terén.” – mondta el George Zhao, a Honor elnöke.
____________
* IDC riport, 2019 Q1-Q3
** A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékek széles választékát foglalja magában.
*** IDC riport, 2019 Q1-Q3, a Honor okosórák és okoskarkötők értékesítésének növekedése alapján
****IDC riport, 2019 Q1-Q3