A járvány megfékezése érdekében számos hazai cég otthoni munkavégzést rendel el, ez azonban nem minden munkakör esetén alkalmazható. A hazai startup cég, a Talk-a-bot ezért a járvány idejére ingyenesen elérhetővé teszi azt a vállalati kommunikációs szoftvert, amivel a vállalat vezetése és a dolgozók gyorsan, hatékonyan, titkosított formában tarthatják a kapcsolatot, akkor is, ha a kollégák nem rendelkeznek számítógéppel vagy e-maillel.
A koronavírus-járvány megfékezése érdekében egyre több hazai cég otthoni munkavégzést rendel el dolgozói számára, ez azonban nem minden munkakör és vállalat számára alkalmazható megoldás. A Talk-a-bot hazai startup cég ezért a járvány idejére ingyenesen elérhető teszi a magyarországi cégek részére azt a kommunikációs szoftvert, ami a Viber közösségi médiafelületen azonnali információmegosztást tesz lehetővé a dolgozók felé – azok számára is, akik nem ülnek számítógép előtt.
Céges kommunikáció járvány idején
„Krízishelyzet esetén, mint amit a jelenlegi víruskészültség jelent, a legfontosabb, hogy a cégek vezetői személyesen és azonnal tudjanak kommunikálni a dolgozókkal. Irodai munkavégzés esetén ez egyszerűen megoldható, akár home office esetén is, a magyarországi munkavállalók jelentős része számára azonban ez nem jelent megoldás. A még ma is számos cég által alkalmazott riadólánc helyett ezért egy gyors, hatékony és mindenki számára kényelmes, mobiltelefonon használható információs felületet biztosít a CHEQ Krízis szoftverünk, ami 2-3 óra alatt 80%-os olvasottságot tud elérni, és a következő hetekben már közel 30 000 hazai munkavállaló kommunikálhat majd rajta” – tájékoztatott Deliága Ákos a Talk-A-Bot ügyvezetője.
A legfontosabb információk megosztása a vezetőség és a dolgozók között:
„A szoftver külön applikáció telepítése nélkül, a Viber chatplatformon működik, bármilyen okostelefonon. Így azok a cégek is könnyen használhatják, ahol a kollégák nem mindegyike rendelkezik céges számítógéppel vagy e-maillel. A chat szoftver segítségével a vállalat vezetése és a dolgozók gyorsan, hatékonyan és ingyen tarthatják a kapcsolatot, titkosított formában küldhetnek és fogadhatnak fontos üzeneteket, csatolmányt, ami nagyban segítheti a koronavírus-járvány hatására erősödő vállalati belső kommunikációs folyamatokat” – mondta el Kerényi Tamás a CHEQ termékfelelőse.
A normál körülmények között havi előfizetési díjhoz kötött szolgáltatás koronavírus-járvány idejére fejlesztett kríziskommunikációs változatát ingyen használhatja minden, magyarországi telephellyel rendelkező cég. A mindössze egy óra alatt elindítható vállalati kommunikációs szoftver lehetőséget nyújt a vezetőség számára, hogy azonnali üzenetben az összes dolgozót vagy akár egyes csoportokat külön értesíteni tudjon, összeállítható a legfontosabb tudnivalók listája, és napi utókövetéssel vizsgálható, hogy a dolgozók betartják-e a higiéniás szabályokat. A dolgozók anonim módon kérdezhetnek a menedzsmenttől, betegség, rosszullét esetén pedig azonnal jelezhetnek a vezetőség számára.